廁所浴室磚縫成日發霉 原來係因為佢?!!

廁所浴室磚縫成日發霉 原來係因為佢?!!

分享到:
分享在 facebook
分享在 telegram
分享在 whatsapp

一般屋企裝修瓷磚掃口傳統裝修師傅多數會用純白英泥或者 比較普遍嘅 彩色水泥填縫劑填縫,但由於住住加水太多同水泥本身的特性係 多孔和 會收縮,一般產品純白英泥因缺乏良好的添加劑配方,導致本身不宜作耐用填缝材料使用,市面上低端的英泥填縫劑會响一段時間後會容易因氣孔收缩而產生裂缝並且失去強度,然後藏污發霉發黑或變黃,因為已經滲入裡面,根本清潔不了。除左唔好睇之外,最重要係長期居住响多霉菌嘅環境會對我地身體健康有很大傷害。

 

特別對於經常比較濕嘅地方 厠所 沖涼地方 或 廚房,甚至乎像香港這些比較潮濕的城市,回南天氣 又或者 夏天樓下開冷氣客廳磚面都會有層水,呢啲久而久之都會因細菌滋生而起黑點。

 

雖然市面上亦有適用於水泥中的防霉添加劑, 但其功能會隨時間減弱。所以就有 環氧樹脂 (Epoxy)掃口粉的出現, 來彌補水泥在不同地方的 使用缺陷, 例如 潮濕 或 帶有 化學物質接觸地方。

 

其實 環氧樹脂(Epoxy) 掃口粉 一直在高級場合 例如 五星級的酒店,泳池, Spa, 主題公園內的厠所都有使用,由於它的吸水率 極之極之低,所以能防霉防污。因此,Epoxy掃口粉會是填縫物料的最佳選擇。

 

但 環氧樹脂(Epoxy)掃口粉也有它的短處;若當它是塑料產品,就能方便理解。它會受UV影響而令顏色不稳定 ,導致它價月有戶外環境有可能會變黃 或變色 及 表面粉化 ,其時間要看產品的配方設計。所以市場上普遍的Epoxy掃口粉包裝上都是註明供室內使用。不過值得一提的是在室外泳池中就唔同講法,因為水能吸收或阻隔 UV ,所以即使在室外泳池內使用Epoxy掃口粉亦不容易變色

 

雖然 環氧樹脂 (Epoxy)掃口粉 的價格比一般水泥高,但一分錢一分貨,屋企廚房廁所嘅瓷磚掃口又可以用多你幾多錢呢?! 而家居裝修唔流行用Epoxy掃口粉嘅主要原因係好多師傅覺得佢會比水泥難施工好多好多,所以抗拒。只要有一隻令師傅改觀 的產品,他們就會放心施工了。

 

其實市面上已經有呢類易施工又高質嘅Epoxy掃口粉,例如ARDEX EG 2環氧填縫劑,讓師傅或裝修公司 用更好嘅物料,亦更專業地 為您服務,帶來更佳的居住環境體驗,

 

作為業主的你,應為自己的健康多作考慮,唔好慳埋呢啲小錢!

 

ARDEX EG2環氧樹脂(Epoxy)掃口粉 特別是於對衛生、清潔度有高標準要求的區域,如游泳池、浴室、盥洗室、商店、醫院、水療中心、體育場館及其他特殊建築等。ARDEX EG2可在室內及室外填縫各種瓷磚、大理石、玻璃馬賽克,縫寬介於1.5-8mm。

教學影片

ARDEX EG2 鋪磁磚 環氧樹脂 ”Epoxy掃口粉” 填縫劑 施工教學

瓷磚“掃口粉” 寬縫填縫劑 耐水性大測試

需要搵師父度尺報價重建天台防水嗎?